زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

سری چهارم عکس های نیلوییی __ نقاشی با منگنه !!!


در این سری 


براتون عکس های یه شاهکار هنری با استفاده از "منگنه" رو گذاشتم !


امیدوارم لذت ببرید 


    

         





برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب بروید 


         



         



        




        



         



        


       




نظر یادتون نره هاااااااااااااااااااااااا دوستای نیلویییی 


نظرات 11 + ارسال نظر
زهره 1390/08/10 ساعت 07:43 ب.ظ

یعنی اینا واقعن با منگنه اس؟؟؟؟؟؟
خیلی جالب بود
آخر خلاقیت...
مرسی نیلوفریییییی

منم خودم هنگ کردم اولش ...

مرسی که اومدیییییییی

حسام 1390/08/10 ساعت 08:03 ب.ظ

خیلی باحالن ایول منگنه چه کارایی که نمیتونه بکنه
میخوام عکسم رو با منگنه درست کنم



حسام ببینم چه میکنیاااااااااااااااااااااااااااااا

راضى 1390/08/10 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام نیلوفر عزیز
سپاس از بابت عکسها.
زیبا بود.
قلمت روان و نویسا بود دوست خوب دیوارى.

قررررررررررررررربونت برمممممممممممم

مانیا 1390/08/10 ساعت 08:24 ب.ظ

عجـــــــــــــــــــــــــب شاهکاری بود
لذت بردم مرسی نیلوفری عزیزم عالی بود[:S۰۲۳:]

میسیییییییییییییییییییی که اومدییییی

محمد مهدی 1390/08/10 ساعت 11:06 ب.ظ

ممنون
شاهکار و زیباست..

سپاس از حضورتون

آرش 1390/08/11 ساعت 12:49 ق.ظ

عالیییییییییییییی بود...

ممنون از به اشتراک گذاشتن این زیبایی ها با دوستانت

سپاس از حضورتون

رهایی 1390/08/14 ساعت 12:29 ق.ظ http://ameta.blogfa.com

سنجاق سرت را
هنوز
از مهتاب
پس نگرفته ای
و من سپید و پریشان
موهایم را فراموش کرده ام

سلام
مرسی عالی بود

هرکی جرات داره دیوار خونمون اون جوری کنه با بابام طرفه

درود رفیق
بسیاز زیبا بود
ما از منگنه ها هم کمتریم ُ البته اگر بیشتر بودیم من تا به حال حس اش نکرده ام
موفق و پیروز باشید
بدرود

درود رفیق
از چی بگم
با مطلب تازه ای آپم می دانم عیدی خوبی نیست ولی در این عید قربانی دوست دارم بدانم این هم وطنان عزیزم قرابنی کدام قربانگاه بودند
منتظر نظر های سبزتان هستم
موفق وجاوید باشید
بدرود

داداش سارنگت 1390/08/30 ساعت 12:20 ق.ظ

ای بابا یه مدادی خودکاری چیزی نبود که اینهمه منگنه هدر ندن



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد