زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

عیدتون مبارک :)


اکنون تو ابراهیمی  و اسماعیلت را به قربانگاه آورده ای !!


 

اسماعیل تو چیست ؟


 

شغلت ؟ مقامت ؟ پولت ؟ نامت ؟ لباست ؟ خانواده ات ؟


 

زیباییت ؟ جوانیت ؟ علمت ؟ روحانیتت؟ نشانت؟ هنرت ؟


 

من چه میدانم ....


 

این را باید خود بدانی و خدایت !


 

من فقط میتوانم نشانی هایش را به تو بدهم :


 

آنچه تو را در راه ایمان ضعیف میکند ٬

 


آنچه تو را در راه مسئولیت به تردید می افکند٬


 

آنچه دلبستگی اش نمیگذارد تا پیام حق را بشنوی


 

 و حقیقت را اعتراف کنی...


 

 و بالاخره آنچه برای از دست ندادنش ٬


 

همه ی دست آورد های ابراهیم وارت را از دست میدهی ...

 


او اسماعیل توست !


 

اسماعیل تو ممکن است یک شخص باشد و یا شئ٬ یا یک حالت ٬


 

و یا حتی یک نقطه ضعف !


 

تو خود آن را هرکه و هرچه هست به قربانگاه بیاور !


 

 

عید سعید قربان مبارک !!!



پ.ن:متن بالا برگرفته از کتابهای دکتر علی شریعتی میباشد 

پ.ن: وبلاگ "بیصدا" هم به روز است 


نظرات 8 + ارسال نظر

درود رفیق
من امشب خود را به قربنگاه اوردم
چون قربانیان غیر برای وسعت نام تو کوچک اند
اگر لایق بندگی ات نیستم مرا چنین قربانیت به پذیر!!! رفیق ممنون از حضور گرمت
من امشب حال دیگری دارم
من امشب آسمان را تا سحر دوست خواهم داشت
و امشب تا سحر در خلوت خود به دور از هر چه هست و هر چه نیست قربانی خواهم شد . !!!!!
بدرود

وسعت روح شما ستودنیست ....

هیچ وقت
هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد
امشب دلی کشیدم
شبیه نیمه سیبی
که به خاطر لرزش دستانم
در زیر آواری از رنگها
ناپدید ماند

سعید 1390/08/18 ساعت 06:58 ب.ظ http://saeidasadi58.blogfa.com

و اگر هیچ نداشته باشم مگز خودم ...



آنگاه خودت را قربانی کن ... قربانی تمام نبودن هایت پیش خدایت ...

درود رفیق
پشت این دیوار کتیبه ای می تراشند
می شنوی ؟
میان دو لحظه ی پوچ در امد و رفتم
انگار دری به سردی خاک باز کردم
گورستان به زندگی ام تابید
بازی های کودکی ام ، روی این سنگ های سیاه پلاسیدند
سنگ ها را می شنوم - ابدیت غم
کنارگور انتظار چه بیهوده است !!!
........................!!۱
راستی رفیق از حضورت در اعتراضانه سپاسگذارم
موفق و جاوید باشید .
بدرود

سپاس رفیق

ملت عشق از همه دین ها جداست
عاشقان را مذهب و ملت خداست !!!!

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند
چون من که افریدم از عشق
جهانی برای تو !!!

خواهش می کنم رفیق هر چه هست وظیفه است
شما بهترین دوست و همراه من در دنیای مجازی هستید
هر کجا هستید موفق و سر فراز باشید
بدرود

درود بیکران ...

همیشه خوشحالم میکنید

میگم اگه این قربان نبود ما کی کباب مبخوردیم

میان انچه امروز بودم و دیروز
برای فردا ها هیچم
نه وسعتی که به پرواز آیم
نه سقفی که پناهی
هر چه این جا هست آزادیست
که بر روی این همه دیوار
فقط نوشته اش باقیست !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد