زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

سری پنجم عکس های نیلویی__مزرعه اسطوخودوس


این سری براتون عکس هایی از مزرعه ی اسطوخودوس آماده کردم .


امیدوارم که لذت ببرید ....


راستی !


عید غدیر رو هم بهتون تبریک میگم 


این عکس ها عیدی من به شما 


      



برای دیدن عکس ها و خواندن مطالب جالب در مورد این گیاه به ادامه مطلب بروید !



با تشکر از بهار جوونی ♥



      


      




      




       



      



        



          




         



          




         



           




          




برای دانلود فایل توضیحات با حجم کم : کلیک کنید 




عیدتون مبارک دوستای نیلویییی ♥♥



نظرات 11 + ارسال نظر
کامبیزعلیزاده 1390/08/24 ساعت 02:09 ق.ظ

عیدبرشماهم مبارک باشد
امیدوارم همیشه شاد و پیروز و تندرست باشی
خواستم با این کار بگویم که به یاد شما هستم خواهر گلم

درود بر شما جناب علیزاده

سپاس از لطفی که به من دارید ....

برقرار باشید

سوریا 1390/08/24 ساعت 09:10 ق.ظ http://soorya.blogfa.com

چقدر خوشگله:)

درود رفیق
بسیار زیبا بود لذت بردم
بسیار سپاس
عید نیز بر شما مبارک !!!!!
...........................
زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست
در صراط مستقیم ای دوست کسی گمراه نیست
بر در می خانه رفتن کار یک رنگان بود
خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست! حضرت حافظ

خوشحالم که دوسش داشتی رفیق

سپاس از حضورت

میان این دو درب باز
کران و بیکران می بینم
وسعتی به بالا
اندکی به پایین
چه جاذبه ای دارد
کناره ها
مرا به شرق و غرب می کشاند
چون کران و بیکران !!!!!محمدرضا . م

سپاس از شعر زیبات رفیق !

آرزو بختیاری *آبی دل* 1390/08/25 ساعت 12:53 ب.ظ

دلم میخواست اونجا بودم..
عیدی زیبایی بود..
ممنون..

من هم همینطور **قرمز دل ***

درود رفیق
با فرشته های کاغذی آپم
منتظر یک حضور و یک نظر . ذهنم این روزها درگیر یک پریشانی تلخ بود .
.........................!
نگو که حق توست
دریچه های زندگی !
حقوق تو خروج نکردن از حصار زندگی است !
به کس نگو پرنده ای پریدنی
به تو که بسته اند قفس ‌‌شکستنی !!! محمدرضا . م
موفق و جاوید باشید .
بدرود

شیرین 1390/08/28 ساعت 12:20 ب.ظ

واااااااااااااای گل نیلوفری
عزیزم خیلی قشنگ بود . خیلی خیلی . مخصوصاْ که من دیوونه ی رنگ بنفشم .
خیلی لذت بردم .

Aryan 1390/08/28 ساعت 04:26 ب.ظ

ایول داری نیلویییییییی

چقدر این عکسا خوشملن مرسییییی

درود رفیق

ابری تر از نگاه مادران
جسم دختری خیس می خورد
زیر رگبار هرزه نگاه صاحب خانه
مرا درد بکش نقاش بی رحم
و زخم هایم را زجر
من از میان انچه دیروز بودم
امروز خاطره ای بیش نخواهم بود
ابری تر از انچه نگاه مادرانه می پنداری
آسمان دلم بارانی است !!!!محمد رضا . م
..................................................!

داداش سارنگت 1390/08/30 ساعت 12:17 ق.ظ

خیلییییییییییییییی خوشگل بود اجیه ماهم
مرسیییییییی

نغمه 1390/09/01 ساعت 04:07 ب.ظ

بسیار قشنگ هم مرسی بهار جون هم مرسی نیلوی خودمون عیدیییییییییییییییییییییییییییی اسطوخودوس دوست دارم



ممنونم از حضورت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد