زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

دانلود آهنگ جدید و زیبای یاس با نام از چی بگم



                       

 



برای دانلود روی این لینک کلیک کنید : دانلود از چی بگم 


نظر یادتون نره ها 


نظرات 7 + ارسال نظر
حسام 1390/08/03 ساعت 09:37 ق.ظ

تشکر بابت آهنگ قشنگی که از یاس گذاشتی:)

خواهش میشود

درود رفیق
خیلی ممنون از آهنگ بسیار زیبایی که گذاشتی سپاسگذارم
.......................!!!!!!
اینجا در این مکان سرد
اجاقی نیست
چراغی نیست
دست هایم یخ بسته
حتی حس به هم مالیدنش را هم ندارم
همه ی ثانیه های که به دیوار چسبیده
یخ بسته
و تو نیستی
تا که از گرمای تنت جان
بگیرد لحظه های سرد این ساعت ها !!!

سپاس بیکران رفیییییییییییییییییییییییییقققق !!!

خیلی قشنگ بووووووووووووووددددددددددد

داداش سارنگت 1390/08/08 ساعت 10:30 ب.ظ

مرسی اجیییییییییییییییییییییییییییییی

مریم 1390/08/12 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.twosister.blogsky.com

از جومونگی بگم که شده سنبله رشادت ایران براش شده صندوقه تجارت...
عالیه عالی....



گوش کردی مریمیییییی ؟

واقعا وای به حال ما ....

dani mankan 1390/08/18 ساعت 03:34 ب.ظ http://danmankan1.blogfa.com

خانوم یا آقای مدیر وبلاگ که می گی بون ذکر منبع کپی نکنید خودت چرا عکس یاس رو از وب من کپی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درود بیکران

عکس رو از اینترنت دانلود کردم .

عکس خواننده های معروفی مثل یاس فکر نکنم شامل حق کپی رایت باشه !

در ضمن اگر من گفتم کپی نکنید منظور نوشته هایی بود که با نام نویسنده منتشر میشن و اختصاصی برای بلاگ هستند ...

[ بدون نام ] 1390/08/28 ساعت 04:31 ب.ظ

همچین نوشته عکس و از وب من کپی کردی کسی ندونه فکر می کنن عکس رو خودش از یاس گرفته !!!

نیلویییییی من اینو پستتو دیر دیدم آهنگشو قبلا دانلود کردم فوق العاده است .....

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

:دیییییییییییییی

اره واقعا ....

Aryan 1390/08/28 ساعت 04:34 ب.ظ

همچین نوشته عکس و از وب من کپی کردی کسی ندونه فکر می کنن عکس و خودش از یاس گرفته !!!!

نیلوییییی این پستتو دیر دیدم آهنگشو قبلا دانلود کرده بودم فوق العاده است........

مرسییییییییییییییییییییییییییییی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد