زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

قاصدک ...



گفته بودی دلتنگی هایم را با قاصدک ها قسمت کنم تا به گوش تو برسانند



می گفتی قاصدکها گوش شنوا دارند



غم هایت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار 



من اکنون صاحب دشتی قاصدکم



اما مگر تو نمی دانستی قاصدکهای خیس از اشک می میرند؟



          


نظرات 4 + ارسال نظر
آرش 1390/07/16 ساعت 01:34 ق.ظ

آفرین رفیق
خیلی آخرش رو خوب تموم کردی.........

آفرییییییییییییییییییییینننننننننننن

برای من نیست این جمله ... هرچی گشتم پیدا نکردم برای کیه

درود رفیق
خیلی عالی بود
قاصدک ها خیس از اشک می میرند !!!
بدرود

ممنونم

مریم 1390/07/16 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.twosister.blogsky.com

سلام عزیزم من لینک اون یکی وبتو درست کردم ولی نتم قاطی کرده بعضی وبلاگارو باز نمیکنه برا همین نتونستم برم توش حالا یه روز دیگه امتحان میکنم ایشالا میتونم برم

ممنونمممممممممممممممم

درود رفیق
با یه تکه آسمان کلنگی آپم
دوست داشتی یه سر بزن
راستی رفیق بدلیل امینی وشغل دولتی نتونستم عضو فیس بوک بشم ولی اگه شدم حتما به شما خبر میدم
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد