زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

زیر و رو

به یاد زیر خاکی ...

به یاد زیرخاکی ...

تو را به نام تمام شادی هایم ساختم 


ساختم که در کنار هم باشیم 


که پرکنیم لحظات خالی را 


و پیوند دهیم قلب های ناشناس را 


با همین 0 و 1 های خودمان 


که بخندیم ... درد و دل کنیم ...


با دوستان تازه مان ! 


بعد از سه سال زندگی ،


آدرس خانه ات را از من گرفتند .... متاسفم زیرخاکی عزیزم !


نیلوف نوشت اول :


 ولی ما نسل سیمرغیم /که از خاکستر خود میگشاید پر 


نیلوف نوشت دوم: 


زیر و رو به یاد زیرخاکی ساخته شد .... 


با همون بخش ها و با اندکی تغییر در نحوه ی نگارش و مطالب 



نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر 1390/06/14 ساعت 11:33 ب.ظ http://niloofari.blogsky.com/

اینجا که نظراتش سالمه ؟

بابا من تحت فشار عصبیم بعد زیرخاکی .. چرا استرس

میدین به جوون مردم ؟؟؟؟

حالا کاری نداریم به اینکه من درستش کردم الان

ن 1390/06/15 ساعت 12:02 ق.ظ

منتظر نوشته های خوبت هستم....

بله ... اما اگر منظورتون دست نوشته هست به اون یکی وبلاگم با نام
"چای سرد " که در لینک ها موجوده سر بزنید ....

parastoo 1390/06/15 ساعت 12:20 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام نیلو جونی
خوبی؟
مث همیشه نوشته های عالی!!!!

سلاااااااام ! مرسی عزیزم

حسن 1390/06/21 ساعت 05:34 ب.ظ http://eteraz.blogfa.com

سلام رفیق
موفق باشی
دلم گرفته بود یه مطلب نوشتم آپ شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد